SaraPolanskaseznam.cz
nikdo nic nepíše
:

» Článek

Alan Rickman je v jednání o přesun hry Seminar na West End?

13.01.2012 11:02 - SaraPolanska - Alan Rickman - komentáře (61)

SEMINAR info


Dámy a pánové, moje skleněná koule se třpytí blahem, neb se možná vyplní mé zbožné přání a dočkáme se Alana v Londýnském West Endu s novou komedií SEMINAR. Zde ve článku kromě omýlaných keců o tom, kolik cen ta hra může dostat taky zmínka, že Alan je údajně v jednání o přesunu na zmíněný West End. Pak následuje docela složitá věta, které přímo nerozumím, ale něco, že dokud Alan vede show, přesun není možný? No nevím, určitě si nějaký lepší angličtinář poradí a do komentů nám jistě sdělí, o cože vlastně jde. :-D

 

Ona věta:

Today, The Daily Mail's Baz Bamigboye reports that Rickman is in talks to take the show to the West End. Producer David Ian says that unless Rickman leads the show, a transfer won't be happening.

Zde ona stránka: http://broadwayworld.com/article/Alan-Rickman-in-Talks-to-Take-SEMINAR-to-the-West-End-20120112

 

Dodatek: Ta věta by měla znamenat, že dokud Alan hraje hlavní roli na Broadwayi a ta hra vydělává, tak producent nechce hru přesunout jinam - je to teda zase jenom o kšeftu. Seminar má končit 4.3.2012, ale začalo se debatovat, že možná bude prodlouženo kvůli zájmu. Záleží tedy na Alanovi, zda do toho půjde dál.

 

 

Dodatek k dodatku: http://www.broadway.com/shows/seminar/buzz/159375/seminar-starring-alan-rickman-in-talks-to-hit-the-west-end/

 

Tak tady je mi to trochu jasnější. Už se prostě vyjednává s Alanem, zda letos na podzim bude hrát Seminar v Londýnském West Endu. Producent to ovšem v Londýně chce jen za podmínky, že tam bude hrát Alan svou hlavní roli Leonarda.

 

 

Přidej komentář:

Autor:
Komentář:
Odřádkování se zachovává, HTML není povolené
Opiš kód:   Kód je nečitelný, ukaž jiný

Komentáře:

05.02.2012 09:17 Vendi

Jistě - správný chlap, který by se postavil za nás - navíc ze začátku trochu záporák, což nás přitahuje svým způsobem taky :D

04.02.2012 22:01 SaraPolanska

Jsme asi všechny v duši dominantní. :-D Mě se na Severusovi právě líbí to, že on bránit nepotřebuje a naopak bych to mohla čekat já od něj. :-D

04.02.2012 20:46 Vendi

:D no protože máme tendenci se Severuse zastávat, chránit ho, bránit a hýčkat, neb představuje našeho oblíbence. Proto na vše, co se týká jeho reagujeme s většími emocemi. Je fakt, že Rowla mu dala co proto, i když si to ani nezasloužil. My ho taky nejdřív potrápíme, ale pak ho za to trápení náležitě odměníme. Na rozdíl od původní autorky :))

04.02.2012 20:37 SaraPolanska

Vendi: Já tedy daleko raději trápím Hermionu. Dokonce tu někde je jedna taková kratičká parodie o tom, jak jí strkám hlavu do rozpáleného kotlíku... a tady v Odsouzencích si taky myslím užila... :-D To já Severuse netrápím ráda,(to jsem přenechala Rowle) ale zase většinou z vás vyrazím víc emocí. :-D

04.02.2012 20:31 Vendi

No ale byl by to dobrý nápad - v jedné jednorázovce trošku sadisticky potrápit Hermionu :) Chápu, že jakožto ženy autorky raději trápíme muže (i já se chystám Severuse řádně potrápit), ale je zajímavá myšlenka jednou potrápit i nás samotné. Zvlášť proto, že se do oné ženy dokážeme mnohem podrobněji vcítit :)))

04.02.2012 20:26 SaraPolanska

Vendi: Já se přiznám, že já bych třeba Hermionu ráda víc mučila a klidně ji i přičarovala andělská křidýlka, ale chápu, že to není to, co by čtenář chtěl číst - to už by nebyl šťastný konec, který si všichni zaslouží. :-D Svoje tyranské a trochu Shakespearovské já si holt nechávám pro jednorázovky, kde to odnese většinou Severus, jakožto chlap. :-D

04.02.2012 20:09 Vendi

:)))

Přesně - píšeme svou verzi pohádek, protože už nejsou tak dětsky naivní, ale jsou víc o životě. Byť ve většině případech necháme lásku vyhrát (což ve skutečnosti není pravidlem), ale nejdřív naše hlavní představitele řádně potrápíme :)))

04.02.2012 20:05 SaraPolanska

Vendi: Jsme skoro stejně staré :-) Jinak mám taky kamarádku, která řekla, že o svých vztazích napíše knihu. Ono je to všude. Snad neznám ženu, co by se hned napoprvé zamilovala a vyšlo jí to. To snad jedině Popelce a spol, ale to jsou pohádky. Proto si píšeme ty svoje pohádky, že? :-D

04.02.2012 19:48 Vendi

A koukám, že život je opravdu plný překvapení ve všech podobách. A vztahy hodně, ale hodně zamotané :))

04.02.2012 19:34 Vendi

Sári a to máš svatou pravdu - já to brala taky tak - být to ženská, mám z toho možná komplex. Ale takhle? Co bych zmohla? Zasmála jsem se, trochu pobrečela a bylo hotovo. Dokonce jsme stále přátelé. Ti nejlepší :))

PS: tohle byl můj druhý vztah. Je mi 27 a mám za sebou ještě tři další, neméně luxusní a originální. Kamarádka mi jednou řekla, že o tom mám napsat knížku, protože to už vážně není možný :D T

Sice stojím nohama pevně na zemi, ale sem tam uletím do fantazie. Čtu knížky, píšu básničky, teď díky wix i povídku. Je to prima změna od stereotypu :))) Jsem moc ráda, že jsem vás holky objevila :)))

04.02.2012 19:29 SaraPolanska

Vendi: Můj skrytý koníček se hodně točí kolem psychologie a co můžu říct, tak z výzkumů často vychází, že ženy se lépe vyrovnají s nevěrou muže s mužem, než se ženou a to jednoduše proto, že druhý muž pro ně nepředstavuje konkurenci - nemají mu co závidět, s čím se porovnat. Je to něco zcela jiného a mozek to přijme jako signál, že milovaná osoba je prostě divná. Kdežto muž snáší nevěru obecně špatně ať se jedná o ženu, muže nebo cokoliv jiného :-D Je to důkaz, že muž se daleko více řídí svým egem, než mozkem. Já mám taky moc hezké zážitky z mého prvního vztahu, kdy jsem se zase pro změnu po téměř dvou letech dozvěděla, že můj vyvolený je ženatý a má dokonce doma čerstvé mládě... Budiž mi omluvou, že jsem byla mladá a blbá :-D Nyní už žiji v realitě a do fantazie jen utíkám, kdežto byly doby, kdy to bylo naopak. :-)

04.02.2012 19:19 Vendi

:D:D:D což já se klidně rozepíšu :D to mi problém nedělá :D Jednoduše mám štěstí na exoty a tak se poslední dobou držím stranou od reality. Vstřebávám minulé šoky a pohybuji se ve světě fantazie.

V tom se vám totiž nestane, že po třech letech vztahu přistihnete vyvoleného na gauči při polibku se stejným pohlavím. Nejenže jsem dostala půl dne trvající výtlem nad absurditou výše zmíněného. Okolí se diví, že jsem i nadále psychicky v pořádku a nesedím ve vězení za vraždu v afektu :)

04.02.2012 19:14 SaraPolanska

Vendi: pozor na mě, já si i z mluveného slova vždycky všimnu sotva slyšitelného šepotu :-D Zajímá mě to - pokud se budeš chtít rozepsat, pak můžeš. :-) To mám zase brouka v hlavě, to je moc fajn, když už tam mám Alana a rýmu (rýmu ne Rimu :-D). :-D

04.02.2012 19:11 Vendi

:D:D:D:D:D Sári - to neřeš - vlastní nepříjemná zkušenost, ale to sem nepatří :))) Budu ti věřit :-* To byl špatný pokus o humornou vsuvku - dobrovolně si věnuji pohlavek :D

04.02.2012 19:09 SaraPolanska

Vendi: e - jak pro jinou skupinu populace? :-D Jestli něco vím jistě a to rozhodně není domněnka, tak to, že Alan je na ženský, nikoliv na muže. Jak to vím vám bohužel popsat a sdělit nemůžu ani nedokážu :-D :-D

04.02.2012 18:52 Vendi

:D:D:D já nemůžu - úplně jsem si představila jak chudáček Alan prchá před davem polibkuchtivých dam, které by se na něj po onom prohlášení vrhly :D

A hlavně domněnky jsou krásné - můžeme se totiž domnívat dle vlastní libosti a chutě, při mém dosavadním štěstí, by s velkou pravděpodobností ono prohlášení bylo výhodné pro jinou skupinu populace - takže ať dál mlží, my budeme snít :))))

04.02.2012 17:56 SaraPolanska

On nakonec není důležitý počet, ale odhodlání... :-D osobně budu raději za slabší konkurenci. :-D

04.02.2012 17:48 Claire

Sáro, možná by to překonalo i hromadný pohyb při příležitosti zahájení Nového roku v Číně :-)). Tam byl letos odhad slabých 11 milionů.

04.02.2012 17:41 SaraPolanska

Vendi: Tak nejen fantazií, zejména z jednotlivých gest lze vyprodukovat i domněnky založené na pravdě, ale stále to budou domněnky, dokud Alan nepředstoupí před dav nadržených žen a neřekne, že s Rimou jsou jen přátelé a on je nyní ready pro konkurz na jeho novou přítelkyni. Celosvětová migrace žen by se jistě zaznamenala do historie nesmazatelnou stopou...

04.02.2012 16:42 Vendi

A dát mi Alan pusu, tak by mi všechno ostatní bylo už úplně, ale úplně jedno :D

04.02.2012 16:39 Vendi

Ona je fantazie někdy lepší než skutečnost, a protože pravdu znají jen oni dva, my si budeme muset vystačit s fantazií, což nám nedělá nejmenší problém :D

04.02.2012 16:28 SaraPolanska

Jo, tak vztah našeho mistra je opředen tajemstvími (a vzhledem k délce jeho trvání i pavučinami). Vše jsou to jen dohady, odhady, zbožná přání či věštění z louže (většinou té, co pod sebou udělá fanynka jakmile prvně Alana spatří). Jelikož si Alana hrozně moc vážím, neopovažuji se nijak vážně debatovat o jeho soukromí a všechny mé výplody jsou výplody mé choré mysli a jsou myšleny ze srandy. Svá tajemství chráním sobě i jemu :-D Amen. :-D O jejich vztahu se cosi šeptá, ale co je na tom skutečně pravdy ví jen oni dva a obávám se, že je mnohem pravděpodobnější, že by mi Alan dal pusu, než že by mi řekl, jestli Rimu skutečně miluje nebo je to vztah založený na zvyku či nějakém vzájemném obchodu...

04.02.2012 16:21 Vendi

No počkej a co bysme dělaly v případě, že by neutíkal? :D

Co se té druhé věci týče - něco jsem sice četla, ale jen okrajově, takže až tak dalece do Alanova soukromí nevidím :)))

Ale jakožto naprosto normální ženská jsem pro jakýkoli drb ohledně našeho oblíbence jedno velké ucho :D

04.02.2012 16:09 SaraPolanska

No, jistotu samozřejmě nemám, Alan na toto téma neustále mlží a já se tak mohu pouze dohadovat. Pokud jde zejména o tu druhou věc. Ten jeho běh je patrný z několika scén v jeho filmech. Pokus o náhlý a prudký trh doleva, kdy si pravou nohou téměř podrazí tu levou a následně se příliš hbitě vrhne kamsi do prostoru nepůsobí přirozeně natož pak důstojně. Možná, že kdyby mu hrozilo skutečné nebezpečí (třeba právě ten pokus o polibek) pak by mě překvapil a já bych místo pronásledování dala přednost nadšenému potlesku... :-D

04.02.2012 16:03 Vendi

Ono se dá utíkat důstojně? :))

já myslím, že by to byla křeč nejen do obličejových svalů, nýbrž i do svalů břišních :D

04.02.2012 16:00 Claire

Vendi, díky za adresu, nevěděla jsem hlavně část za tečkou. Znáš koeficinet na propočet smích- prodloužení vlasů, ehm, sorry, života, abych si také mohla započítat, až teda budu mít nějaký pořádný důvod k smíchu?
Sári, jak můžeš vědět tak jistě, že Alan neumí za žádných okolností učinit ani jednu z těch dvou věcí?

04.02.2012 15:48 SaraPolanska

Ano, představa prchajícího Alana je hodně úsměvná, všichni víme, že Alan neumí dvě věci - utíkat důstojně a říct Rimě, že už ji nechce. (Pravda, ta druhá věc se může lišit v závislosti na jednotlivých osobách včetně Alana). Takže popravdě - začít přede mnou Alan utíkat, tak nejspíš dostanu křeč do obličejových svalů a on mi uteče, ačkoliv jsem dávala 60 metrů za 9,3vteřin a mám za to zlatou medaily z okresního přeboru :-D

04.02.2012 15:44 Vendi

Claire - vendea13.blog.cz :))

Sári - a jak odznáček vypadá? :D

PS: představa prchajícího Alana je úžasná. Díky za prodloužení života (smích prodlužuje život a já právě dostala 15ti minutový výtlem z naší diskuse)

04.02.2012 15:38 SaraPolanska

A v neposlední řadě je mnohem efektivnější podplatit ochranku, než se dohadovat o nemožnostech s divadlem. :-D Důrazně doporučuji nenálepkovat se zcela dobrovolně nálepkami typu: nemůžu bez tvého polibku žít, tak mě polib, neboť Alan je člověk ve své podstatě velice plachý a mohl by ti vzít kramle zadním vchodem a nechat se zapírat. :-D

04.02.2012 15:35 SaraPolanska

Zkráceně: Některé věci prostě nejdou dělat oficiálně... :-D :-D

04.02.2012 15:33 SaraPolanska

Claire: náš klub se nezdržuje myšlenkami na něčí pomoc, my jdeme přímo do akce na vlastní pěst. Chceš-li mistra, musíš v první řadě odstranit Rimu. Mistr je gentleman a nebude se příliš bránit, není tudíž třeba vymýšlet přílohy, ale vrhnout se přímo na hlavní chod. Takhle bys zůstala dlouhá léta jen u plánování a cálování a to drsnější jádro (já) by už ohlodávalo kosti... :-D :-D

04.02.2012 15:31 Claire

Sárinko, pokud jsi ještě naživu, mám prosbu - totálně se mi podělal comp, takže hostuji na synově rezervním notebooku a za prase nemohu najít adresu na Vendi, neb jsem si ji asi nikam vedle nepoznamenala a z té mrtvolky už ji nevydoluju. Nemohla bys mi ji zde nějak zanechat? Nebo Vendi osobně? Oslovila jsem tebe, prootože stránka je tvoje a tak mi to přišlo jaksi slušnější. Díky moc :-)).

04.02.2012 15:25 Claire

Tak rozpálená, až pleteš gramatiku, to už bys byla. Na zakládání charity byste asi nebyli úplně sami, přece jenom je k tomu zapotřebí sem tam i nějaký ten úřad,že. Ale obětovat mizerných pár desítek tisíc liber, které by to kýžené soukromí mohly zaručit, to ne, skrblíku jeden :-))
A co takhle vnuknout myšlenku promo charitativní akce typu "Podpora duševně chorých dívek ze zaostalejších částí Evropy a jejich experimentální léčba pomocí našich projektů" (kam se s úspěšností hrabou Lurdy) samotným velkým bossíkům ve WE, oni už by pak Mistra přesvědčili sami, že ten čas mít bude :-)). Tak co, už taky můžu do klubu?

04.02.2012 15:10 SaraPolanska

Vendi: vítej do party totálních mimoňů :-D Až si to o tobě někdy začne myslet i sám Alan, dostaneš klubový odznáček. :-D :-D

04.02.2012 15:04 Vendi

co "my" víme jsem tam měla mít - hluboce se kaji za takovou hrubou chybu - nemá mě Alan tak rozptylovat :-))

04.02.2012 14:32 SaraPolanska

jau, strávit, samozřejmě :-D to mám z toho tiku, jsem se zase rozpálila představou, že bych s ním cokoliv mohla dělat o samotě :-D :-D

04.02.2012 14:31 SaraPolanska

Těmito představami já žiju :-D Tak ono to neuškodí říci, jak se věci mají, aby třeba někdo nezískal falešnou naději, která by ho pak zklamala. Alan je narozdíl od jiných zahraničních celebrit jeho formátu velice vstřícný a snaží se vyhovět co největšímu počtu fanoušků. Teď, v NYC, se například chudák s nikým ani nefotí, aby byl schopen se všem alespoň podepsat. Která celebrita věnuje deset minut denně svým fanouškům osobně a pak ještě bůh ví kolik času při odpovídání na fan poštu...? :-) Dala bych tedy nevím co za to, abych s ním mohla ztrávit pět minut o samotě, to je jasné a klidně bych kvůli tomu založila i charitu :-D

04.02.2012 14:22 Claire

Já jsem to tedy mínila spíše jako vtip, přece jen nejde o "celebritu" z našeho mrňavého českého kachňáku, ale o nesrovnatelně jinou ligu. No, ale uznej, jako představa - není to pěkné?

04.02.2012 14:21 SaraPolanska

Jinak z vlastní zkušenosti vím, že utrhnout pro sebe pár vteřin s Alanem v soukromí je možné pouze přes dobrého známého Alana, ochranku nebo přes někoho, kdo s Alanem účinkuje. Takto se povedlo jedné skupince Českých fanynek s Alanem prohodit pár slov a vyfotit hromadnou fotku před pár lety v Royal Albert Hall na An All Star Celebration díky tomu, že jim krátké a rychlé setkání zprostředkovala jedna ze zpěvaček Londýnského symfonického sboru (česká rodačka).

04.02.2012 14:13 SaraPolanska

Claire: Alan je dost pracovně vytížený člověk, veškeré charitativní akce musí být zaštítěné nějakou fungující a známou organizací, aby se uvolil tam účinkovat. Vím, že kdysi někdo řešil, že se pokusili přes agenturu osobně zajistit osobní setkání s Alanem, ale bylo jim řečeno, že Alan takovéto projekty nerealizuje, protože nemá čas. Že se svým fanouškům věnuje po představení nebo když ho potkáte na ulici, ale jinak ne. Každá celebrita se ovšem dá takzvaně najmout, když se složíte a našetříte dejme tomu tisíc liber, pak je šance, že ho ukecáme :-D Navíc si nedovedu představit, jak bych ukecávala vedení West Endu (což je největší a neznámější Londýnské divadlo) aby nám umožnili otevřít jedno speciální představení. Myslím, že jakmile by na to Alan kývnul, zbláznil by se, neb by to chtěl každý.

04.02.2012 13:05 Claire

Kočičky,vy tedy řádně děláte účet bez hostinského - nebo už snad máte konečné a pevně smluvně dané termíny od-do? Ještě vám nasadím broučka do hlavy. Co takhle přesvědčit Alana k mimořádnému představení jen pro fanynky z ČR, sorry i SR samozřejmě. Třeba jako charitativní projekt nebo "pilotní" představení, nebo co by on sám uznal za vhodné :-)).Tedy v rámci těch londýnských představení, ne aby to dělal úplně na své triko extra, to by neprošlo zcela určitě. Komentík?

04.02.2012 12:48 Vendi

budeme si muset ty termíny rozebrat :D:D:D Ale třeba by byl rád, že tam má tolik fanynek z ciziny najednou, co mi víme 8-)

04.02.2012 12:00 SaraPolanska

Sammy: Už vím minimálně o 12 lidech, co by tam z ČR jeli. Upřímně doufám, že se rozhodíme po celém hracím období a nesejdem se tam všichni v jeden den, to by Alan jen těžko vydýchával asi - obávám se, že díky mě již češtinu pozná... :-D

04.02.2012 01:15 Sammy

No jeatli bude Alan na West Endu, balím tašky a na podzím razím směr Londýn :D

16.01.2012 19:59 Katherine

Wow, to by bylo perfektní, do Londýna se dostanu mnohem častěji, než do USA :D A vidět Alana naživo? Sen, sen, sen!!! :)

14.01.2012 23:55 Chavelierka

wixie, mě nic vysvětlovat nemusíš, já tě jen škádlím ;) (a možná bych to už i zvládla s chybama napsat anglicky, ale ne v tuhle dobu :D)

14.01.2012 21:01 wixie

Chavy, it's more complicated :-)

14.01.2012 20:45 Chavelierka

wixie, a to jsem myslela, že máme dohodu :D

14.01.2012 00:55 Zuzana

A na Slovensko neprídu? Alebo ešte aj do Prahy by som zašla :)
Takže na jeseň Sarah letí do Londýna:)

13.01.2012 22:59 wixie

na zk resp zápočtu jsem nakonec nebyla (páč jsem debil) takže lets go next thursday :-)

13.01.2012 22:17 Chavelierka

Hej, ještě mi někdo tvrďte, že ta její magie nefunguje :D

13.01.2012 22:15 SaraPolanska

Tak dámy a pánové - na podzim to chtějí mít v LOndýně. Já pevně věřím, že říjen bude velice krásný měsíc. :-D

13.01.2012 20:06 SaraPolanska

wix: jak dopadla zkouška?

No tak jestli se bude hrát roky, tak holt budu muset vydržet osmi hodinovej let do Mériky. :-D :-D

13.01.2012 20:04 wixie

tak jasné no, jen jsem chtěla upřesnit info (ofiko je to k vidění na předprodejových webech), btw, o výdělky bych se nebála, dokud tam bude hrát AR, ztrátové to nebude, a když vezmu v potaz, že se na Broadwayi hrají některé hry i roky, asi bych k nějakému rychlejšímu přesunu na WE (pokud vůbec bude) byla poněkud skeptická (což jsem momentálně tak nějak ke všemu, takže mě neberte až tak vážně)

13.01.2012 19:56 SaraPolanska

Tak těch 14 dní už to nevytrhne. :-D Já jsem o tom slyšela, ale nikde jsem to ofiko neviděla.

13.01.2012 19:51 wixie

člověk sem zas jednou koukne... prodloužení už je oficiální nějaký pátek - momentálně do 18.3.

13.01.2012 19:34 Chavelierka

Mé chabé znalosti angličtiny se shodují s tvým překladem, ale já většinou čtu věty úplně jinak, než jak mám :D
Ale věřím v tvou magii, že si ho do Evropy dotáhneš ;)

Nemyslím, že by si na tebe zasedla pošta, které svou sběratelskou vášní děláš velké kšefty. Spíš by si tě měli předcházet. Jediný, kdo možná zuří bude pošťačka, která v děšti, bouři, vichřici (trocha dramatizace :D) doručuje dopis do schránky :D

13.01.2012 18:11 SaraPolanska

Držím palce. Já budu posílat znovu koncem ledna, pokud nepřijde odpověď. Mám podezdření, že si na mě pošta zasedla.

13.01.2012 18:07 Vendi

Díky moc za radu - příští týden nechám udělat fotku a pak to pošlu - ještě sesmolit dopis - to bude úkol :D

13.01.2012 17:52 SaraPolanska

To první je adresa do jeho agentury. To druhé adresa do divadla - pošli to tam, protože Alan si poštu přebírá a odpovídá na ni. jen já se ještě za tři měsíce samozřejmě nedočkala :-D Z agentury by ti teď stejně napsali, že si máš napsat do NYC, protože tam dopisy neschraňují.

13.01.2012 14:42 Vendi

já to chápu stejně jako ty :-/ konečně jsem se rozhoupala a chystám se napsat Alanovi o autogram - jen teď váhám - mám to poslat na adresu:


Alan Rickman
C/O Duncan Heath
I.C.M.
Oxford House 76 Oxford St.
London W1D 1BS
England - UK


nebo na adresu, která je uvedená na fanmail.biz:
Alan Rickman
"Seminar" (Until Mar 04 2012)
John Golden Theatre
252 West 45th Street
New York, NY 10036
USA

nevím si rady :-)